WFU

2020年11月26日 星期四

我的家庭 更新版

 

作者:Fish

新增說明文字


My family has father, mother, young brother and me.

 
My father works in office.
My mother works in office,too.
 
My father rides his scooter to work, mother does not. 

My mother takes a subway.
My young brother is taken care by a baby sitter.
 
我的家庭有爸爸、媽媽、弟弟和我
我爸爸和媽媽都在辦公室上班
 
我爸爸騎機車去上班
我媽媽不是,我媽媽搭捷運去上班
我弟弟去保母那裡